Werkveldoriëntatie Bureau PEEN
Personeel: 3
Visie: Hét evenementenbureau van Breda in 2012 is Bureau PEEN
Missie: Door middel van een gestructureerde bijdrage te leveren aan evenementen die plaats vinden in de stad Breda, probeert Burau PEEN zich te profileren als Hét evenementenbureau van Breda.
Strategie: PEEN is ervan overtuigd dat ze alleen door kwaliteit een langdurige band met de opdrachtgevers en publiek opbouwen. Een relatie waarin contact gezocht wordt voor advies, een concreet voorstel of gewoon een gezellig gesprek.
Waarden: PEEN coördineert, communiceert, inspireert, innoveert, motiveert én enthousiasmeert. PEEN combineert vernieuwing, verbondenheid, kwaliteit en zakelijkheid met creativiteit, passie en vertrouwen.
Faciliteitenstromen: In Eindhoven, en Breda is een kantoor gevestigd van Bureau PEEN
Marketing: Naamsvermelding tijdens evenementen, Goudengids, folders en weekbladen
Concurrentiepositie: In de omgeving van Breda bevinden zich tal van evenementenbureaus. De concurentie is hevig aanwezig
Welke plek neemt de organisatie in de vrijetijdssector en/ of specialisatie van jou keuze in?
De organisatie neemt een plek binnen de specialisatie: Eventmanagement
Wat valt je op aan de organisatie?
De organisatie heeft een breed netwerk, maar weinig personeel
Wat doet de organisatie goed?
Ze profileren zich als professioneel evenementen bureau binnen Breda
Wat doet de organisatie minder goed?
Werken met naamsbekendheid, ze zijn hier nu wel steeds meer bezig. En ze richten zich te veel op Breda.
Waar zie je verbeterpunten?
Meer samenwerking zoeken met diverse scholen om zo mee te werken aan evenementen door middel van advies
Zou je werkzaam willen zijn bij de organisatie? Waarom wel/ niet?
Nee, de markt voor het organiseren in Nederland zit erg vol. Ik ben een voorstander om werkzaam te zijn voor een buitenlandse evenementenbureau.
Sprak een bepaalde functie of rol binnen de organisatie aan?
Ja, Eventmanager
Wat zijn je belangrijkste leerpunten van de fieldtrip?
Ik heb nu een evenementenbureau mee kunnen maken die werkzaam is binnen Breda. Daarnaast is het erg van belang om een breed netwerk op te bouwen ( en te onderhouden)
Hoe heeft deze fieldtrip bijgedragen aan je werkveldoriëntatie? (AANSLUITEND BIJ TOEKOMST)
Deze fieldtrip heeft op een positieve manier bijgedragen aan mijn werkveldoriëntatie. Ik heb hier veel gezien en cultuur geproefd. Vooral de creatieve gedachtes van het bedrijf sluiten aan bij mijn toekomst.
Waar wilt u naar toe?
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
0 reacties:
Een reactie posten